Jak w ciągu zaledwie miesiąca schudnąć aż 5 kilogramów? Szybkie odchudzanie.

Na Twoim brzuchu pojawiły się nieestetyczne fałdki, a uda i pupa stały się obszerniejsze? No cóż, nadwaga dopada większość osób na świecie. Nie pozwól jednak, by stała się prawdziwym problemem i reaguj tak szybko jak to możliwe.

O ile waga potrafi rosnąć w zaskakująco szybki tempie, o tyle spada – bardzo wolno. Dlatego też należy przygotować się na długotrwałą walkę o lepszą sylwetkę. Jak zmagać się z nadwagą? O tym w dalszej części tej publikacji.

Jak w miesiąc schudnąć 5 kg?

Nadwaga w wysokości pięciu kilogramów możliwa jest do zrzucenia nawet w cztery tygodnie. Wystarczy tylko odpowiednio się zaangażować, skorzystać z dobrej diety i być systematycznym. Jesteście gotowe? No to do działa.

Po pierwsze: zmiana nawyków żywieniowych

„Jesteśmy tym co jemy” – te powiedzenie ma w sobie wiele prawdy. Dlatego też, priorytetem jest zdrowe odżywianie. Tutaj pragniemy zauważyć, że diety – głodówki to coś, co może i jest skuteczne, ale jest niezwykle niebezpieczne dla zdrowia organizmu. Odradzamy korzystanie z tego typu diet.

Dieta powinna być zbilansowana, zdrowa i smaczna. Ostatnia cecha jest o tyle ważna, że pozwoli nam wytrwać w systematycznej i skrupulatnej realizacji danego jadłospisu. W przeciwnym wypadku może zabraknąć motywacji.

W szczególności rekomendujemy skorzystanie z diety 1500 kcal:

Odpowiedź na pytanie „Jak schudnąć?” padała już tysiące razy. Zwykle sugestia jest bardzo prosta – mniej jeść i więcej się ruszać. To całkiem dobry pomysł, niestety jego realizacja nie jest zbyt łatwa. Ludziom brakuje samodyscypliny, motywacji i czasu. Zawsze znajdują jakąś wymówkę.

A gdyby tak… tylko skupić się na diecie? Czy wówczas uda nam się zgubić zbędne kilogramy? Jak pokazują przykłady wielu osób, stosowanie samej diety pozwala schudnąć i to w całkiem dobrym tempie.

Przykładem skutecznej diety jest jadłospis 1500 kcal, czyli rozwiązanie ograniczające zalecane spożycie o 500 kcal w przypadku kobiet i 1000 kcal w przypadku mężczyzn. Czy nie jest to zbyt radykalna zmiana żywieniowa?

I tak. I nie. Przede wszystkim, dieta 1500 kcal to nie głodówka. Posiłki dostarczane muszą być pełnowartościowe i zdrowe. Należy unikać tzw. pustych kalorii i jeść tylko zdrowe produkty. Powinno się unikać także słodyczy, napojów gazowanych i słodkich soków.

Dieta zakłada przyjmowanie pięciu posiłków w trakcie doby, w równych odstępach czasu (około 3 godziny). Jadłospis powinien składać się z następujących dań (podane godziny są przykładowe, można je swobodnie modyfikować).

Śniadanie (8:00)

Jajko, Płatki Owsiane, Mleko 0,5%

II Śniadanie (11:00)

Tuńczyk w sosie własnym, pełnoziarniste pieczywo

Obiad (14:00)

Brązowy ryż, pierś z kurczaka gotowana na parze/pieczona, szpinak

Podwieczorek (17:00)

Łosoś, pełnoziarniste pieczywo, brokuły

Kolacja (20:00)

Chudy twaróg, oliwa z oliwek

W zależności od generowanego zapotrzebowania przy danej porze dnia, można swobodnie modyfikować jadłospis. Całość nie powinna przekroczyć 1500 kcal.

Po drugie: zmiana trybu życia

Prowadzisz siedzący tryb życia? Musisz koniecznie to zmienić. Aktywność fizyczna nie tylko poprawi Twój wygląd, ale wpłynie także na zdrowie i ogólną kondycję Twojego organizmu. Same zalety, prawda?

Jak często trenować? W zależności od możliwości i indywidualnych uwarunkowań organizmu powinno się realizować od dwóch do pięciu sesji treningowych tygodniowo.

Po trzecie: skorzystaj ze wspomagaczy

Na rynku dostępnych jest wiele różnego rodzaju tabletek na odchudzanie. Czy są skuteczne? Z całą pewnością. Oczywiście, tylko wtedy gdy są traktowane jako wspomagacz dla diety i treningu. Nie stanowią podstawy odchudzania, a jedynie dodatek.

Przed wyborem konkretnego preparatu warto zaznajomić się z recenzjami w Internecie. Wszak, to właśnie opinie innych osób mogą nam pomóc wybrać skuteczny wspomagacz odchudzania.

Podsumowanie

O tym, że nadwaga stanowi chorobę cywilizacyjną XXI wieku przekonuje się coraz więcej osób. Na ten moment, prawie 50% Polaków narzeka na nadmiar tkanki tłuszczowej. Wynik ten jest efektem siedzącego trybu życia i znacznie gorszego odżywiania.

Liczba osób borykających się z nadwagą stale wzrasta. Interweniuje nawet polski rząd, wprowadzając ograniczenia w sprzedaży produktów wysokokalorycznych w szkołach czy prowadząc kampanię społeczną mającą na celu uświadomić ludzi o konsekwencjach złego żywienia.